PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
  • Data: 2012-02-15 23:49:54
    Temat: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wieslaw Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:9q2nl9FlvgU1@mid.individual.net...
    >I dla tych, którzy taką pasję mają to nie wynagrodzenie jest najważniejsze,
    >jak dla wielu "młodych ambitnych", lecz charakter pracy.

    i to bardzo pasuje biznesmenom :)))

    >Z reguły szukają zajęć twórczych i niepospolitych wyzwań i odpowiedniej
    >atmosfery.

    a ja zmodyfikowałem nieco swoje podejście do pracy. Odpowiednia ilość kasy
    wyzwala we mnie dodatkowe pokłady pasji, jeszcze większa otwiera nowe
    horyzonty i zwiększa tolerancję na ludzi którzy dotąd powodowali
    świerzbienie rąk, kolejna porcyjka hajsu wysoko podnosi próg lojalności
    wobec osób innych niż ja sam, kolejna wyzwala chęć do poprawiania status quo
    i wnoszenia innowacji, nastepna.....
    A jak jest za mało to pierdole - nie robie, pasją i atmosferą się nie najem
    i dziecka nie nakarmię, więc niech się inni pasjonują - ja wolę zarabiać niż
    robić.