PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
  • Data: 2012-02-16 23:09:54
    Temat: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: ktos <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 11:41, Wieslaw Bicz pisze:

    > Bardzo popularne podejście, szczególnie w Polsce. Być może w prostych
    > pracach typu "kopanie rowów" i "przykręcanie śrubek" ma ono jakiś sens.
    > W pracy twórczej taki pracownik jest kompletnie nieprzydatny. A tylko
    > taką pracę mogę oferować.

    1.A co jeśli ktoś pracuje z pasją, chce się w pracy realizować ale
    zarazem oczekuje ponadprzeciętnego wynagrodzenia stosownie do
    zaangażowania i kwalifikacji?

    Odnoszę wrażenie, że dla ciebie "pracujący z pasją" to w domyśle frajer,
    któremu można płacić powiedzmy na poziomie średniej, bo możliwość
    realizacji pasji zastępuje mu część wynagrodzenia,
    a chłodny profesjonalista pracujący równie efektywnie oczekiwał by za
    ponadprzeciętną pracę więcej niż przeciętnej pensji.

    2. Gdy idzie o młodych ludzi oczekujących > niż twoje 2-4 tys. to
    zorientuj się, ile ci ludzie dostają gdzie indziej np. w Krakowie w
    różnych sabrach, motorolach, UBS-ach
    Mam na myśli absolwentów porządnych państwowych uczelni, których
    pracodawcy cenią, mimo iż nie umieją zaciskać skrętki, pracować w
    warsztacie mechanicznym itp.