PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: <news>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <jgmbq8$h9k$1@inews.gazeta.pl> <jgmcao$in0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f2f0694$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@o...pl>
    <jgo1j2$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...opteris.pl> <jhah7o$nmh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f390ea3$2$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb5nm$sus$1@inews.gazeta.pl>
    <4f392e1e$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhd3lh$bsr$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Tue, 14 Feb 2012 11:33:13 +0100

    Użytkownik "gont" napisał:
    > No, a w mojej są programiści, są testerzy, są kierownicy
    > projektów, administrator sieci, sekretarka...

    u mnie też jest sekretarka i cieć, nawet sprzątaczkę mamy, a od budowlanki
    są budowlańcy tak samo jak u ciebie od programowania programiści.

    > Angielski jest podstawowym narzędziem i tyle. Spora
    > część dokumentacji jest wyłącznie po angielsku

    u nas podobnie, część jest nawet po chińsku i jakoś nikt z tego problemu nie
    robi mimo tego ze nikt chińskiego nie zna a my murarza z chińskim nie
    szukamy

    > Nie, nie zrobi. Nie masz bladego pojęcia o pracy
    > przy tworzeniu oprogramowania.

    może i nie mam, ale ty widzę że nie masz bladego pojęcia o szukaniu
    pracowników, skoro masz problemy z znalezieniem pracownika o tak
    podstawowych umiejętnościach.
    u nas na budowie jak by nawet faktycznie fachowca nie było to się bierze
    kogokolwiek kto chce pracować i się go przyucza a nie biadoli że pracowników
    brakuje w kraju 50% bezrobocia!

    jeśli dalej szukacie tego programisty to podaj jakiego to fachowca szukacie,
    z konkretnie jakimi umiejętnościami i na jakim poziomie, podaj wynagrodzenie
    i meila/telefon i myślę że zaraz odezwie się masa chętnych, więc czemu tego
    nie zrobisz tylko trolujesz?

    > Czyli zatrzymujemy projekt na 5 lat, żeby gimanzjalista
    > wyleczył pryszcze i został omnibusem. Problem w tym
    > że projekt nie chce czekać, a konkurencja takich głupot
    > nie robi :)

    widzę że nie wróżysz firmie istnienia dłużej niż 5lat, no to faktycznie
    szukajcie na teraz!
    a konkurencję można wyprzedzić a nie wlec się za jej ogonem, zresztą nikt
    nie każe ci czekać 5 lat, możesz osobiście szybciej tego gimnazjalistę
    wyszkolić, po co ma na studiach uczyć się Delphi jak tego nie potrzebujecie.