PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: gont <g...@d...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Tue, 14 Feb 2012 08:49:05 +0100
    <jgmbq8$h9k$1@inews.gazeta.pl> <jgmcao$in0$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <4f2f0694$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@o...pl>
    <jgo1j2$3sd$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@o...pl>
    <jguo42$h3k$1@inews.gazeta.pl> <jgvva7$8mb$1@inews.gazeta.pl>
    <jh068p$sus$1@inews.gazeta.pl> <jh08a3$5ju$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...opteris.pl> <jhah7o$nmh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f390ea3$2$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb5nm$sus$1@inews.gazeta.pl>
    <4f392e1e$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>

    news pisze:

    > u mnie w firmie od murowania jest murarz, od dachu jest dekarz, do
    > hydrauliki hydraulik, a od elektryki elektryk i nigdy nie ma problemów z
    > robotą i pracownikami a też mała firma, dodam że nigdy nie spotkałem
    > murarza, dekarza, hydraulika i elektryka w jednym, co nie znaczy ze jak
    > firma chce to takiego pana Henia znajdzie, ale efekty jego pracy są
    > mizerne.

    No, a w mojej są programiści, są testerzy, są kierownicy projektów,
    administrator sieci, sekretarka...

    Nie trafiłeś z analogią, zresztą jak Wojtek obok też napisał.

    Ta technologie które wymieniłem to raczej odpowadają dekarzowi od
    blachy, od dachówki, od gontów - macie do tego osobnych specjalistów na
    budowie? A SQL to odpowiada umiejętności wchodzenia na drabine, albo
    wbijania gwoździ.

    > nie rozumiesz bo bladego pojęcia o tłumaczeniu i angielskim nie masz!
    > ja lingwistą nie jestem ale nie mam problemów z przetłumaczeniem małych
    > ilości fachowego teksu, nawet z pomocą słownika, ale daję radę.
    > ostatnio dałem znajomemu taki tekst, bo mnie o niego prosił, ale on
    > angielskiego nie znał więc dał go do przetłumaczenia koledze biegle i
    > płynnie władającego angielskim (10 lat w stanach), gdy ten kolega
    > przeczytał tłumaczenie to mało do nieszczęścia nie doszło, bo wszyscy ze
    > śmiechu pospadali z krzeseł, w tym dwóch poważnie się potłukło. teraz
> [...]

    Chyba trollujesz. Ale co mi tam, przynajmniej coś się na grupie dzieje.
    Zawsze to jakaś odmiana od postów id_jakaś duża liczba.

    Angielski jest podstawowym narzędziem i tyle. Spora część dokumentacji
    jest wyłącznie po angielsku i nikt się nie będzie w tym temacie
    rozczulał. Jak pójdziesz do kierownika żeby ci przydzielił tłumacza to
    ze śmiechu spadnie z krzesła i poważnie się potłucze.

    > tłumacz zrobi to szybciej, lepiej i taniej od programisty, nie
    > wiedziałeś o tym?

    Nie, nie zrobi. Nie masz bladego pojęcia o pracy przy tworzeniu
    oprogramowania. Skoro pracujesz (czy może jesteś właścicielem) w firmie
    budowlanej to wcale mnie to nie dziwi. Tylko na jakiej podstawie
    udzielasz swoich światłych porad?

    > jesli to mały projekt to wystarczy takiemu programiście zafundować SQL
    > dla opornych na weekend i z podstawami się zapozna, ale jeśli faktycznie
    > takiego omnibusa potrzebujecie to wystarczy zafundować stypendium
    > jakiemuś pryszczatemu gimnazjaliście, wysłać go na studia i zapisać na
    > przedmioty z wszystkich wymaganych przez was technologii, za 5 lat macie
    > pracownika, w czym problem?

    Czyli zatrzymujemy projekt na 5 lat, żeby gimanzjalista wyleczył
    pryszcze i został omnibusem. Problem w tym że projekt nie chce czekać, a
    konkurencja takich głupot nie robi :)

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<