PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
  • Data: 2004-12-29 22:18:59
    Temat: Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: "Jo" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsjrhxrfa4iukdk@krzysztofc...
    Dnia Wed, 29 Dec 2004 03:43:04 +0100, Jo <J...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Bardzo duzo osob latami mieszka zupelnie gdzie indziej, niz jest
    > zameldowana.
    > Powinno byc rozdzielenie miejsca zamieszkania i adresu korespondencyjnego,
    > przy czym podanie miejsca zamieszkania nie powinno byc jednoznaczne z
    > "zameldowaniem" a jedynie okresleniem miejsca pobytu w zwiazku z wpisaniem
    > na listy wyborcze w danej miejscowosci itp.
    > O tym, ze "Panstwo" zdaje sobie sprawe z fikcyjnosci "obowiazku
    > meldunkowego" swiadczy to, ze jedynym urzedem w ktorym wystarcza podanie
    > adresu zamieszkania bez koniecznosci bycia tam zameldowanym jest Urzad

    To znaczy, że takie pisemka dla US wystarczą? To jest jakaś myśl. Bo
    wystarczy co tydzien-dwa skladac w US informacje, gdzie sie aktualnie
    przebywa.

    > Sadzisz, ze meldunek czyni ludzi uczciwymi?

    Nie. Chodziło mi jedynie o uczciwość wobec Państwa. Płacenie podatków i ich
    nieunikanie są formą uczciwości. Przynajmniej dla mnie. To czy się ma
    meldunek czy nie ma co do uczciwości większego znaczenia. Ale to już sprawy
    moralne i nie ta grupa.