PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
  • Data: 2004-12-29 22:36:01
    Temat: Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: "Jo" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsjsjkkws4iukdk@krzysztofc...

    > To nie tak.
    > US wmaga podania informacji o faktycznym zamieszkaniu i nie wnika w
    > zgodnosc tego z meldunkiem i z dowodem osobistym.

    Wiem. To podobnie jak na Policji. Chodziło mi raczej, że jest rozwiązanie,
    gdy ktoś mieszka kątem u różnych znajomych. Raz jest tu, a kiedy indziej
    gdzie indziej. Znajomi sa pomocni, ale nie można ciągle siedzieć u jednych i
    tych samych. A czasam można znaleźć jakieś lokum jedynie za opiekę nad domem
    lub mieszkaniem. Ktos wyjeżdża na urlop lub ferie i nagle jest ktoś znajomy,
    ktory zamieszka i zaopiekuje się lokum. Spokojna głowa, bo ktos pilnuje, i
    kwiaty podlane.