PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak? › Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
  • Data: 2004-12-29 22:59:12
    Temat: Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 23:36:01 +0100, Jo <J...@o...pl> napisał:

    > Wiem. To podobnie jak na Policji.

    W sumie chyba nieformalnie - naruszenie obowiazku mesldunkowego chyba
    dalej jest wykroczeniem?

    > Chodzi?o mi raczej, ?e jest rozwi?zanie,
    > gdy kto? mieszka k?tem u ró?nych znajomych. Raz jest tu, a kiedy indziej
    > gdzie indziej. Znajomi sa pomocni, ale nie mo?na ci?gle siedzie? u
    > jednych i
    > tych samych. A czasam mo?na znale?? jakie? lokum jedynie za opiek? nad
    > domem
    > lub mieszkaniem. Ktos wyje?d?a na urlop lub ferie i nagle jest kto?
    > znajomy,
    > ktory zamieszka i zaopiekuje si? lokum. Spokojna g?owa, bo ktos pilnuje,
    > kwiaty podlane.

    Kiedys obilo mi sie o uszy (mozliwe, ze to tylko byl jakis projekt czy
    propozycja) , ze w urzedzie gminy czy miasta miala sie pojawic mozliwosc
    zastepczego meldunku dla osob bez stalego miejsca pobytu (mozliwe, ze to
    chodzilo tylko o sprawy zwiazane z glosowaniem w wyborach).

    Jesli osoba o ktorej piszesz dysponuje jakimis dochodami, nadal uwazam za
    najlepsze wyjscie domeldowanie sie za oplata w jakims slumsie, gdzie stali
    mieszkancy nie beda sie bali, ze im sie wprowadzisz do meliny z rzeczami,
    natomiast chetnie przyjma zwiekszenie comiesiecznej sily nabywczej
    "balaganow" dzieki wnoszej za meldunek oplacie. Takie prawo, ze nie ma
    mozliwosci innej niz meldunek dla ulegalnienia osoby ze zmiennym miejscem
    zamieszkania.
    W USA np roznego rodzaju renty i zasilki dla takich osob sa wysylane na
    adres korespondencyjny, glownie na wskazany urzad pocztowy. Nie wiem, czy
    u nas byloby to mozliwe, chodziazby ze wzgledu na to, ze taki
    niezameldowany bezdomny nie znajdowalby sie na ewidencji opartej o adresy
    zameldowania.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##