PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
  • Data: 2004-01-29 19:32:55
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "mangha" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvbhmv$44k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Co sadzicie experci o ludziach ktorzy maja 3 fakultety albo no dwa ?
    > Maja wieksze szanse na prace?
    > Bo slyszalem opienie ze pracodwcy sie boja ich....
    > ze oni umieja sie tylko uczyc..........
    > Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    > technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...
    > znajomosc kompa ang i niemiecki prawko
    > i mala miescina
    > Magisterskie w toku

    Im więcej umiesz, tym lepiej. Dobrze, jeśli kierunki studiów się
    uzupełniają. Inwestycja w edukację nie zaszkodzi, a może pomóc. Zwiększa
    szanse na rynku pracy. Można wysnuć pewne wnioski - człowiek, który był
    pracowity w trakcie nauki nie powinien opierdalać się w pracy. Można też
    przypuszczać, że jest bystry i takie tam. 2, 3 kierunki to na pewno atut na
    rynku pracy.
    Pracodawcy nie boją się ludzi wykształconych, wręcz przeciwnie. Zdarza się
    natomiast, że bezpośredni kierownik lub współpracownicy mogą poczuc się
    zagrożeni i nie zatrudnią osoby z wyższymi kwalifikacjami. Na szczęście nie
    jest to zbyt częste.

    Osoba po studiach powinna jednak wykazać się czymś więcej niż tylko
    wykształcenie czy języki. Ważne atuty absolwenta to doświadczenie zawodowe,
    ale także praktyki, wolontariat - na pewno warto zatroszczyć się o to w
    trakcie studiów.

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems