PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace? › Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
  • Data: 2004-01-29 22:40:29
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Im więcej umiesz, tym lepiej. Dobrze, jeśli kierunki studiów się
    > uzupełniają. Inwestycja w edukację nie zaszkodzi, a może pomóc. Zwiększa
    > szanse na rynku pracy. Można wysnuć pewne wnioski - człowiek, który był
    > pracowity w trakcie nauki nie powinien opierdalać się w pracy. Można też
    > przypuszczać, że jest bystry i takie tam. 2, 3 kierunki to na pewno atut
    na
    > rynku pracy.
    > Pracodawcy nie boją się ludzi wykształconych, wręcz przeciwnie. Zdarza się
    > natomiast, że bezpośredni kierownik lub współpracownicy mogą poczuc się
> [...]

    Swiete słowa.
    Ja rekrutujac taka osobe staralbym sie jeszcze stwierdzc czy ona jest ...
    osoba myslaca. Mam na mysli to, czy umie zastosowac swoja wiedze, wysnowac
    wnioski, analizowac, inicjowac, kojarzyc rozne odlegle fakty czy moze jest
    tylko kujonem, ktoremu zawsze latwo przychodzilo bierne wkucie materialu i
    pozniejsze bezmysle jego "wyplucie" na egzaminie. Moje doswiadczenia
    rekrutacyjne, a takze wspomnienia odnosnie wymagan akademickich
    mowia, ze ped do wiedzy, zaliczona liczba fakultetow i
    srednia nie zawsze ida w parze z owym "mysleniem". Jesli test bylby
    pozytywny, a twoje kwalifikacje adekwatne, to wysoce prawdopodobne, ze
    moglbys byc tzw "high potential". Dobre firmy (niestety najczesciej poki co
    tylko zagraniczne). Maja osobna polityke wobec takich osob i wciagaja je do
    sibie mimo ewentualneg braku doswiadczenia.