PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
  • Data: 2004-01-30 20:07:12
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek_Ze_Spychacza wrote:

    > I co mylilem sie madralo?????

    Nie rozmawiamy o tym, czy się myliłeś czy nie, tylko jak się zachowałeś.

    > Kanapka z kremem zamiast masla zaprojektowana na komputerze???? ahahahahha

    Nie o tym była mowa.

    > Chamski jestes, bo probujesz mnie wychowywac a arumenty twoje nie sa dosc,
    > tylko BARDZO głupie.

    Na wychowanie to raczej jest za późno, poza tym nie jestem od zamiatania
    po twojej mamusi i tatusiu. A o tym kto tu jest chamski, to myślę, że
    już się wszyscy zorientowali - podsumowałeś się sam.

    Nie mam ochoty na kontynuowanie rozmowy z tobą.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz