PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace? › Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
  • Data: 2004-01-30 19:04:25
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym studia które pozwalają łączyć się z innymi, nie są wiarygodne. 7
    > egzaminów w tydzień, dla mnie ma mniejszą wartość niż jeden egazmin zdany
    za
    > trzecim razem na trzy mniej po trzech tygodniach kucia.
    >
    > Porównując Ciebie, z przeciętnym pracownikiem, masz szansę się wyróżnić,
    ale
    > większą szansę mają ludzie z mgr, którzy wiedzą czego chcą a nie skaczą z
    > kwiatka na kwiatek.

    Kazdy egzamin to innas historia inna bajka nawet jak gdzies jest 11 egzamow
    to 2-3 sa takie ze bys ich nie zdal niestety
    co do wiedzy mhm zgadzam sie ze ar to nie politechnika ale powiedz ile
    wiedzy teoretycznej bedzie ci potrzebne w praktyce i do czego ??
    do odklepania na uczelni a potem i tak zapomnisz wszystko

    co do moich zainteresowan moze podam pracodawcy sa bo sa ciekawe ale tu nie
    chce bo to czesc mojej intymnosci pozdrawiam dziekuje za wszystkie opinie