PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek › Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
  • Data: 2006-09-18 07:25:57
    Temat: Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 17 Sep 2006 13:33:41 +0200, użyszkodnik robbi
    <r...@n...frompoznan.com> napisał:

    > To chyba za mocne uproszczenie ale rozumiem co miales na mysli.
    > W takim razie coz - zobaczymy co zrobia pracodawcy gdy mechanizm rynkowy
    > zacznie dzialac na korzyść pracowników ;)

    jak to co ???
    przystosują się

    dla pracowdawców pracownik to jeden z elementów układanki kosztów,
    czesc firm zmodyfikuje branże, część przerzuci produkcje (ktora sie
    da) do firm zewnętrznych (niekiedy na dalekim wschodzie) i.... życie
    potoczy się dalej

    --
    futszaK
    601061867