eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy?Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
  • Data: 2010-09-20 20:35:57
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20.09.2010 10:21, konieczko wrote:
    > Chlopie List Motywacyjny na stanowisko Telemarketera ???
    A i owszem. Może nie standardowy list motywacyjny, ale np. odpowiedź na
    kilka pytań:

    1) Jakie sytuacje mogą zmniejszać Twoją motywację do pracy na stanowisku
    telemarketera?

    Praca telemarketera jest mocno wypalającą pracą. Człowiek wykonuje
    kilkadziesiąt rozmów dziennie, bardzo często słysząc "nie, dziękuję",
    "proszę wysłać ofertę" albo "nie jesteśmy zainteresowani". To zniechęca.
    Fakt, czy kandydat jest tego świadomy, czy nie, potwierdza jego
    znajomość specyfiki pracy oraz to, czy świadomie wysyła CV, faktycznie
    będąc zainteresowany pracą telemarketera, czy wysyła bo "a co mi szkodzi".

    2) Jak możesz bronić się przed tymi sytuacjami.
    J.w.

    3) Jakich działań zwiększających motywację oczekujesz od menedżera?
    Bardzo dobre pytanie, jeśli mamy mały zespół coldcall i możemy dowolnie
    "lepić" system motywacyjny pod potrzeby zespołu. W przypadku dużych CC
    to pytanie weryfikuje, czy jesteśmy w stanie pracownikowi zapewnić
    pożądane bodźce motywacyjne.

    Oczywiście, można o to spytać później, choćby na etapie preselekcji.
    Tylko, że rozmowy preselekcyjne kosztują. Uczciwie byłoby także, dać
    kandydatowi szansę przygotować się przed udzieleniem odpowiedzi. Tak
    jest bardziej fair. A jeśli ktoś uważa, że nie jest fair - nie musi
    przecież wysyłać swojej aplikacji

    I jeszcze jedno - telemarketer telemarketerowi nie równy. Od
    telemarketera uprawiającego ilościowy, wręcz masowy telemarketing
    (usługi telekomunikacyjne, telewizja kablowa / satelitarna, wydawnictwa
    tanich książek itd.) może listu motywacyjnego wymagać nie trzeba. Tyle,
    że takie callcenter mają czasami rotację sięgającą 80%.

    Są jednak branże, gdzie telemarketing ma charakter ściśle jakościowy
    (ERP, wdrożenia metodyk/procedur działania organizacji). Przygotowanie
    do rozmowy zajmuje czasem parę godzin analizy danych na temat
    potencjalnego klienta. I tutaj telemarketer jest wysokiej klasy
    specjalistą a nie robolem. Więc LM ma zastosowanie.

    Pozdrawiam
    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1