PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-22 09:23:05
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni są specjalistami, praca programisty nie polega na pamiętaniu miliona
    > poleceń i funkcji, programista to osoba, która ma wyobraźnie strukturalną,
    > potrafi stworzyć algorytm i przełożyć go na "język maszyny". Do tego
    często
    > używa dokumentacji, bo nie sposób wszystkiego spamiętać. Pisania programów
    > jednym i tylko jednym środowisku to można by było pewnie małpę nauczyć (tu
    > lekka, ale i celowa przesada). Zauważ, iż informatyka tak dynamicznie się
    > rozwija, że to czego uczą w szkole jest już zabytkiem... Jeśli uważasz, iż
> [...]

    Nie rozumiemy się. Systemy bankowe tworzą zespoły ludzi mających bankowość
    i finanse w jednym palcu. To nie są absolwenci, ale profesjonaliści, którzy
    już masę kodu napisali. Za kolosalną kasę. Spece od Cobola np. w jednym mi
    znanym
    mi banku to ludzie wiekowi o ogromnym doświadczeniu zawodowym.
    Na aplikacja pisanych pod Cobolem pracuje kilka ogromnych instytucji;
    aplikacje
    działają bez zarzutu wiele lat, jedynie są rozbudowywane i do tego żadni
    "studenci, którzy się douczą" nie są dopuszczani.

    R.