PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Yonnie" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 10:00:34 +0100

    > wiesz co? sama siebie klasyfikujesz na juz z gory przegranej pozycji.
    > dzielisz swiat na elite i na plebs.

    Nie ja użyłam sformułowania plebs.

    > z twojego posta wynika, ze nie uwazasz, abys do elity nalezala - i co
    > gorsze - kiedykolwiek mogla sie tam dostac.

    Tego nie powiedziałam. I zamierzam raczej zrobić wszystko, by się tam
    dostać, bo cenię sobie bardzo niezależność.

    > samospelniajaca sie przepowiednia. jeszcze zanim cokolwiek sprobojesz,
    > to juz masz znakomite usprawiedliwienie na to, ze nie warto probowac.

    Dlaczego wmawiasz ludziom takie rzeczy? Nie tylko uwazam, że warto, ale
    robię wszystko, by poprawić swój los.

    > wybacz, ale polska to nie jest wielka brytania z osiemnastego wieku,
    > gdzie trzeba bylo miec koneksje zeby wejsc na salony.
    > to nawet nie jest usa z lat szescdziesiatych, z ich dyskryminacja
    > rasowa.

    Bardzo dużo piszesz o Polsce. Dlaczego poprostu tu nie przyjedziesz i swoje
    cenne rady,
    którymi ludzi tak hojnie obdarzasz nie wprowadzisz w życie?

    > dojscie nawet do "bogatych" czy 'elit' mozna sobie znalezc - ale
    > trzeba zaczac POZYTYWNIE na to patrzec i planowac, a nie powtarzac w
    > kolko, ze i tak nie ma co probowac bo sie nie uda.

    Tego też nie napisałam. Stwierdziłam tylko, że bariery istnieją.

    R.