PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo się dzieje z programistami? › Re: Co się dzieje z programistami?
  • Data: 2009-12-08 13:32:04
    Temat: Re: Co się dzieje z programistami?
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 8, 1:19 pm, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Czyli co, dla takich 30-latk w nie ma miejsca na rynku pracy?
    > Alternatyw jest tylko i wy czeni w asna firma?

    nie napisałem, że nie ma miejsca dla nich w takich firmach, opisałem
    tendencję jaka panuje wśród moich znajomych po 30

    sprawa jest prosta, w korpo czy ktoś ma 5 czy 10 lat zariabia podobne
    kwoty (różnice rzędu kilkuset zł), więc jak widzi, że na działalności
    zarobi o 50% więcej, to się nie zastanawia, bo doświadczenie i
    rozeznanie na rynku już ma i może zaryzykować