PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo się dzieje z programistami? › Re: Co się dzieje z programistami?
  • Data: 2009-12-11 23:06:46
    Temat: Re: Co się dzieje z programistami?
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jacem wrote:
    > Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    > Ciekawe, ilu z was założy własne firmy, które dadzą miejsca pracy
    > innym programistom, projektantom itp...zacznie zmieniać szarą polską
    > rzeczywistość? :)

    Wiesz co, ja jestem właśnie na takim etapie. Pożegnałem się z firmą (tak
    właściwie, to ona ze mną - kryzys) i szykuję się do pracy na własny
    rachunek. Na razie mam 2 niewielkie aplikacje, które będę chciał sprzedawać
    i dość poczytny portal, dzieki któremu spodziewam się z reklam utrzymać moją
    przyszłą firmę (no i siebie). No ale mam cholerny problem, bo mam w głowie
    kilka pomysłów ale nie do zrealizowania przez jedną osobę (czyli mnie) a jak
    sobie pomyślę, że będę musiał zatrudniać takich ludzi z jakimi pracowałem
    przez ostatnie lata (to byli głównie studenci bądź ludzie świeżo po
    studiach), to mi się odechciewa rozwijania tej mojej firmy. My Polacy
    jesteśmy straszne lenie a lenistwo w tym zawodzie niestety jest immanetną
    cechą. Sam się powaznie zastanawiam czy w przyszłości nie szukać ludzi np.
    za wschodnią granica.
    yamma