PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 08:17:50
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktooooś pisze:
    > Jotte zmontował(a) wypociny ::

    > Niczego nie oczekuję.
    >
    > Podejrzewałem że to jest jakieś pytanie czysto psychologiczne/NLP i
    > stwierdziłem że może istnieje coś w rodzaju "odpowiedzi klucza" na tego
    > typu pytania.
    >
    > Czysta ciekawość.

    Uważam podobnie jak Wwiesław, jest to pytanie na sprawdzenie, czy
    kandydat próbuje od czasu do czasu myśleć. Ktoś nieobyty w myśleniu
    zrobi wielkie oczy, albo będzie uważał to za przejaw ataku na jego wolność.

    Człowiek myślący dopyta się rekrutera o dodatkowe dane (ile jest
    plaży w Polsce), albo sam zrobi takie założenie, a potem ze stoickim
    spokojem stwierdzi, że ze wszystkich plaż można by usypać X/25
    piaskownic, gdzie X to powierzchnia plaż w PL w metrach kwadratowych.
    Jeśli będzie potrzeba, to wyjaśni, że głębokość piaskownicy jest taka
    sama jak głębokość piasku na plaży, który można wykopać/przesypać (a
    jeśli tak nie jest, to spokojnie można w 10 sekund wykreować poprawiony
    wzór).

    --
    Liwiusz