PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnejRe: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 13:56:16
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:zhrzgzl5tvjo$.dlg@norad.mil SOCAR <s...@o...pl> pisze:

    > I tu popełniasz błąd. Oceniasz że pytanie jest debilne ze swojej
    > perspektywy.
    Nikt nie jest wolny od błędów chyba, że nic nie robi (no, ale wtedy sam jest
    błędem).
    Nie wstyd popełnić błąd, wstyd w nim tkwić jak już się błędem bez
    wątpliwości okaże.

    > A co jeżeli oni to robią na codzień ?
    Wówczas rzekłbym, że to dowód na moją słuszność, choć oceniłem dostrzegając
    jedynie wierzchołek góry lodowej.

    > To że Tobie się wydaje
    > że coś jest debilne/nie_możliwe nie oznacza że tak naprawde jest.
    To prawda. Dotyczy to mnie, jak _każdego_ komu coś wydaje, a więc
    wszystkich.
    Podobnie sam czynisz uważając, że popełniam błąd - oceniasz to bowiem ze
    swojej perspektywy.
    A to, że błąd mi przypisujesz nie oznacza, że naprawdę go popełniam.

    --
    Jotte