PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej › Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 14:14:41
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gm1l0d$qta$1@inews.gazeta.pl Ireneusz Szpilewski
    <i...@s...opole.pl> pisze:

    > Na chłopski rozum, to sprzedawca miał buty, a teraz nie ma butów
    > i jest 40 zł do tyłu. A jaka miała być poprawna odpowiedź?
    W pytaniu jest słowo "jaka", a nie "ile wynosiła".
    Dobra odpowiedź to np. materialna, bezpowowrotna, finansowa itp.
    A w ogóle ten sprzedawca mógł być tylko pracownikiem więc strata niemożliwa
    do oszacowania.
    Pytanie też trzeba umieć zadać.
    A kwotowo? Operacja z listonoszem jest nieistotna, wziął od niego stówę i mu
    oddał. A klientowi sprezentował buty za 60 i dołożył 40 "premii" w
    prawdziwej (zakładam) forsie.

    --
    Jotte