PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnejRe: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
  • Data: 2009-01-31 11:50:01
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: Miroslaw Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Wwieslaw pisze:

    > Kazda objawiajaca przejaw inteligencji bedzie dobra.

    > Proba odwaznego, zgrubnego oszacowania, czy tez wrecz poczynienia
    > zalozen i policzenia tego (z ogromnym bledem) powinna byc OK.
    > Inteligentne odbicie pileczki powinno byc OK.
    > Utkniecie ze zbaraniala mina - zapewne minus.

    No cóż, je?t to jedno z tych idiotycznych pytań, na które, na
    szczęście, nigdy nie trafiłem. (A właściwa odpowiedź brzmi 'nie mam
    zielonego pojęcia, ale przy założeniu bezsensownie arbitralnych danych
    da się to prosto policzyć').

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    The Odd Couple:

    ''A penny for your thoughts?''
    ''A dollar for your death.''