PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
  • Data: 2006-08-17 19:15:33
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnee9f3g.36g.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > A jak skutkiem swojego kombinatostwa dostaniesz wypowiedzenia w obu
    > firmach
    > (w jednej 3-miesięczne, w drugiej dyscyplinarkę za niestawienie się), to
    > co
    > wtedy zrobis?

    Po pierwsze to kombinuje moj stary pracodawca.

    A po drugie. Z wypowiedzeniem 3 miesiecznym sie licze i naturalnie to
    akceptuje. Beda jeszcze 3 wyplaty no i odprawa.
    Problem z druga firma. O ile tam na pracy mi nie zalezy, to nie chcialbym
    zabrudzic papierow. Zastanawiam sie, czy w przypadku porzucenia pracy
    zostaje jakis slad w papierach? Czy musze sie przyznawac do tego drugiego
    pracodawcy, jezeli bede sie ubiegal o prace w innej firmie? Czy te 5 dni
    pracy cos znacza?

    Caly problem zrobila stara firma. Gdyby dali nam takie wypowiedzenie jakie
    zacytowalem, to naturalnie bym go nie podpisal. Wtedy bym musial dostac tak
    jak pisalem. 3 miesiace wypowiedzenia i odprawe tak czy siak. Oczywiscie
    praca w drugiej firmie by mi przepadla. A ja najpierw sie zatrudnilem u
    pracodawcy nowego (szefowa w nowej firmie zostala babka ze starej), a potem
    stara firma przypomniala sobie, ze musi mnie zwolnic. Nie wzieli tylko pod
    uwage tego, ze nie przyjme wypowiedzenia, ktore jest falszywe. Oni maja
    problem i ja mam problem.

    pozdrawiam
    Laris