PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :) › Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
  • Data: 2006-08-18 04:40:50
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:81e06$44e4eeef$57cf6b33$7771@news.chello.pl...

    > Tylko zwroc uwage na zasade, ze zapisy w umowie nie moga byc mniej
    > korzystne
    > niz w kodeksie pracy, co prawdopodobnie nalezy rozumiec, ze firma moze ci
    > wypowiedziec umowe z 3 mc okresem wypowiedzenia, a ty z 1 mc, nawet jesli
    > nie zastrzezono tej asymetrii. Druga mozliwosc to podejscie, ze caly punkt
    > jest nie wazny (bo nie uwzgledniono tej wlasnie asymetrii). Orzecznictwa
    > nie
    > znam.

    O to bardzo ciekawe. I nawet byloby dla mnie dobre. Bo jezeli nawet z tym
    dopiskiem mialbym mozliwosc zlozenia wypowiedzenia z 2 tyg. wyprzedzeniem,
    to sprawa bylaby zalatwiona. W starej firmie po otrzymaniu wypowiedzenia w
    normalnym trybie (3 miesiace) biore niewykorzystany urlop, a w nowej skladam
    wypowiedzenie z 2 tyg. okresem, pracuje 2 tyg. i zbieram manatki.

    Laris