PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
  • Data: 2006-08-17 18:58:02
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 17 Aug 2006 18:52:09 +0200, "Laris"
    <o...@p...onet.pl> zakodował:

    >Dostalismy wypowiedzenie za porozumieniem stron

    Nie ma czegoś takiego. Albo wypowiedzenie, albo porozumienie.

    >Ale zalozmy, ze beda chcieli mi zrobic na zlosc.

    Jak zechcą zrobić na złość, to raczej masz przechlapane. Bo pracujesz
    u nich? Jeżeli nie - to jak się rozstałeś? Jeżeli tak - to czemu nie
    byłeś w pracy wczoraj, przedwczoraj, tydzień temu? Można za to zwolnić
    "dyscyplinarnie". To chyba oczywiste, że jak w tym czasie byłeś u
    pracodawcy B nie mogłeś być jednocześnie u pracodawcy A. Poczytaj
    jeszcze co podpisałeś - może w B masz zakaz pracy u firmach podobnej
    branży.

    Generalnie - złapał Tatar Tatarzyna....
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded