PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-03 10:10:56
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm. Dlatego ja, jakbym zatrudniał, tobym się 100 razy zastanowił, nim
    > przyjąłbym kobietę na umowę o pracę. Jak jest zdolna i dobra, to ok,
    > dzieło, zlecenie, FV. Ale _nie_ umowa o pracę.
    > Oto, co wywalczyli obrońcy kobiet...

    Ja też w przeciągu powiedzmy 2 lat, planuję dzieciaka. A pracy szukam, i
    fakt dopóki jej nie znajdę, dziedziaka nie będzie. Ale nie szukam roboty po
    to by siedzieć potem na garnuszku państwa, a po to by pracować, zarabiac,
    miec za co wychować dziecko, a co najważniejsze - nie chce mieć pracodawcy
    dupka (przepraszam za wyrażenie jednak nic innego mi się nie nasuwa), który
    wykopie mnie przez to że zaszłam w ciąże - przez cały czas chciałabym
    utrzymywać kontakt z firmą, pracować w niej, jesli sie nie da na cały etat
    to przynajmniej na pół, ale w żadnym wypadku nie chce siedzieć w domu i nic
    poza zajmowaniem sie dzieckiem nie robić. Jednak po wypowiedziach widzę, że
    niewiele jest takich pracodawców