PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-03 21:03:48
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ziemowit" <n...@p...adr> napisał w wiadomości
    news:ctu1np$fqa$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Musze przyznac ze jestem zaskoczony. Mile zaskoczony. Spodziewalem sie
    > flejma pokroju "S", oskarzen o trolowanie itp. Az milo widziec, ze sa
    > kobiety, ktore nie zamiezaja robic w baniaka kazdego pracodawce jaki sie
    > nawinie. Tak trzymac.

    Powiedzmy, ze ja dostałam po głowie za takie fruzie kombinatorki bo mi kilka
    prac przeszło koło nosa jak miałam mało praktyki i mało lat. Po co
    pracodawcy taka niunia co nic nie wie, a moze szuka pracy zeby sobie
    pokombinować. Nie mam potrzeby siedzieć w domu na d... i zatanawiac sie co
    mam zrobic ze soba w czasie miedzy przewijaniem pieluch. Zasadniczo
    zamierzam mieć trójkę brzdąców a co z tego wyjdzie to sie zobaczy. Coś mi
    sie wydaje, ze poprostu załozę działalnosc gospodarczą i będe wróżyć :o) Bo
    po ostatnich doświadczeniach z pracodawcami nie mam do nich zaufania.

    > Swoja droga, czasami mam mysli o firmie, i powiem szczerze ze temat
    > zatrudniania kobiet mnie przeraza. Pojawienie sie pracownicy, ktora wytnie
    > taki numer na starcie firmy jest w stanie rozwalic cale przedsiewziecie.

    Jakby człowiek wiedział , że sie przewróci to by usiadł. Oby na naszej
    drodze stawali ludzie uczciwi i robotni :o)

    pozdrawiam
    Ania

    Ps: też mnie podniosło na duchu, ze są normalnie myslące kobitki ;o) życzę
    im udanych dzieciaczków :o)