PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-03 12:18:00
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No własnie i potem się inni dziwią , że kobietom trudno dostać prace -
    szczególnie tym młodym, które są pretendentkami do mamusiowania w najbliższym
    czasie! Sama wiem po sobie, mam 26 lat - 3,5 rocznego synka, wyższe
    wykształcenie - szukałam przez 3 miesiace pracy, nikt nie mógł pytać o dzieci
    na rozmowach, ale widziałam jak zerkaja na moje ręce- czy nie ma obraczki - bo
    może zaraz jakieś dziecko itd. itp., a ja akurat nie mam obrączki czyli
    poczatkowo myślą, że panna, a ta jeszcze musi poszukać mężą i dopiero za jakiś
    dłuższy czas pojawią się dzieci:)) Ale też mnie drazni podejście niektórych
    kobiet do pracodowcy i pracy i powiązania tego z ciążą. Natomiast z drugirj
    strony nie możemy popadać w paranoję - te młode kobiety musżą rodzić - takie
    jest odwieczne prawo natury.