PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-04 07:22:38
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik VERTRET napisał:

    > Każdy kto umiał znaleść kolege, koleżanke, żonę, męża, potrafił namówić
    > szwagra do składki na pół litra, itp. potrafi sprzedawać.
    > Trzeba tylko chcieć to ciut więcej rozwinąć, a jak wiadomo w chęci jest
    > największy problem.

    Z tym się nie zgodzę. Każdy może nauczyć się sprzedawać ale bardzo
    niewielu ma predyspozycje do bycia _dobrym_ handlowcem.

    > DG zasadniczo nie różni się niczym od bycia na etacie. W obydwóch
    > wypadkach sprzedaje się coś za co ma sie potem pieniądze.
    > DG po prostu pokazuje bez litości i natychmiast, że w życiu nie ma nic za
    > darmo i ile są warte nasze pomysły, którymi sie dzielimy z kolegami na
    > piwie.

    Dokładnie tak, DG niewiele się rózni od etatowej pracy na samodzielnymm,
    wymagającym trochę inicjatywy stanowisku, tyle tylko że z większą
    odpowiedzialnością za wyniki. I jeszcze taka rzecz: żeby robić coś
    samodzielnie trzeba choć trochę lubić swoją pracę, jak nie ma się "serca
    do roboty" to rzeczywiście lepiej dać sobie spokój z własną DG.

    > Ci co twierdza, że nie umieja sprzedawać, i/albo nie nadają się do DG to
    > po prostu lenie, którzy z chęcią pożyliby wygodniej, ale na czyjś koszt.

    Jest grupa ludzi która rzeczywiście się nie nadaje do DG ale oni na
    etacie również nie zrobią kariery. Poprostu wydajnie wykonują jakąś
    prostą pracę ale wymagają całkowitego nadzoru.
    Natomiast najbardziej irytują mnie tacy którzy mają dwie lewe ręcę do
    pracy a pyszczą "że im się należy".

    pozdrawiam
    Piotr