PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-04 07:26:05
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cjqq3d$257$1@inews.gazeta.pl...
    > Producent nie może żyć bez sprzedawania, a pracownik najemny tylko
    kupuje.

    Pracownik najemny sprzedaje swój czas i swoje umiejętności w które kiedyś
    zainwestował.
    Od tego jak jest dobry zależy za ile sie sprzeda.

    > Kompletna bzdura. Prosty przykład z życia: puszysty, średnio estetyczny
    > facet po 50-tce, który z braku innej pracy usiłuje sprzedawać na ulicy
    > gazety,

    Jak wyżej. Pomyśl szerzej. Ten facet co by nie robił to musi "się
    sprzedać". Jego problem i wybór co chce sprzedawać.

    > Widzę, że ideolodzy sprzedaży i DG zrobili przez 15 lat spustoszenie
    > w umysłach Polaków.

    Zgadzam się z tobą co do spustoszenia, ale sądze, to twoje to jest pomimo
    tych 15 lat.
    Nie przyjmujesz do wiadomości, że ŻYCIE = SPRZEDAŻ.
    Masz do wyboru, czy chcesz sprzedawać głowe, tyłek, muskuły czy kombinacje
    tych rzeczy.

    Ja koncząc przed 20 laty szkołę średnią zrobiłem "badanie rynku" i
    wybrałem do sprzedaży głowę, bo stwierdziłem z chytrości, że inwestycja w
    wiedze daje najwiekszą "przebitke".
    Jak na razie życie potwierdza mój wybór.

    vertret