PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
  • Data: 2003-03-21 01:01:57
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gancarski napisał:

    > Wartość pracownika da się wyliczyć prościej: strumień zysku, jaki przynosi
    > firmie. Cena to jedna z podstawowych metod walki konkurencyjnej. Także cena
    > pracy. Konsumenta (np. pracodawcę kupującego pracę) nigdy nie interesuje
    > struktura kosztów producenta, tylko proponowana cena. Gdy idę do sklepu,
    > kupuję tańsze bułki, jeśli oferują porównywalną jakość. I nie obchodzi mnie,
    > jaka struktura kosztów kryje się za ich wypiekiem i czy dla piekarza te
    > bułki są deficytowe.

    Pozostane przy tym cytacie - i owszem, ale piekarz nie moze piec
    "deficytowych" bulek, chyba ze na koszt np. banku kredytujacego jego
    dzialalnosc. Zreszta, jak wspomnialem w innym poscie w tym watku -
    porownanie zysku generowanego przez pracownika do tego co on otrzymuje
    moglo by prowadzic do trwalego rostroju nerwowego w/w - wystarczy
    porownac cennik firm komputerowych.

    Flyer