PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
  • Data: 2002-05-09 23:06:32
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:abeuk0$7v7$1@news.tpi.pl...

    > Efro o efektywnosci to co napisałeś to tak jest w podręcznikach a rynek
    > pracy serwuje nam na sniadanie w pracy inne realia !!!

    No wlasnie. Bo u nas nie ma wolnego rynku, bo gdyby byl to minimalna praca
    bylaby o wiele nizsza.

    > O tym co robią pracodawcy z podwładnymi poczytaj o molestowaniu seksualnym
    > kobiet gdzekolwiek albo naruszeniach praw
    > pracowniczych !!!!!

    Takie prawa pracownicze jakie sa w Polsce, jak i inne prawa, powoduje ze
    tego
    prawa sie nie szanuje i nie respektuje. Kazdy w tym kraju lamie prawo.

    Pracownicy sami nie przestrzegaja KP. To stek bzdur, np. zapis o przerwach w
    pracy, ktory
    pracownik powieca 15min na przerwe w pracy?? Z moich skromnych osberwacji
    wyunika ze czas ten trwa od 30-60 min, a ile nie zauwazylem!!!

    Nie znam zadnego pracodawcy, ktory lamie ogolnie pojete normy moralne
    stosunkow
    pracy. Ba nawt wiekszosc zapisow KP jest stosowanych bo tak wypada i w ten
    sposob rosnie wydajnosc pracy.