PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Mon, 16 Aug 2010 23:58:00 +0200

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > im
    > sie dalej czytac, że kandydat nie umie zwięzle się wypowiadać i
    > przedstawia
    > nieistotne szczegoly, ewentualnie odlozą do ewentualnego drugiego
    > przejrzenia.
    >
    > - proponuje uklad dwukolumnowy, lepiej zagospodarowuje przestrzeń A4.
    >
    > Rozszerzając ten uklad na 2 strony albo w przypadku krotszego
    > doswiadczenia
    > mozna przedstawic przejrzyscie rekrutującemu naprawde duzo informacji.
    >
    > Jak to zrobic, demonstruje przykład na stronie
    ic-w-cv-12-lat-doswiadczenia.html

    Przeczytałem to twoje cv. Moja ocena kandydata: niskie kwalifikacje. Jeśli
    jest inaczej to musi specyficzna branża. Gdyby chodziło o moją branżę i ja
    miałbym wybierać pracownika to na pewno nie wybrałbym takiego, który tak
    mało umie mając 12 lat doświadczenia zawodowego. Oczywiście ratuje opis
    stanowisk pracy, ale musiałbym chyba dostać same takie jednostronicowe cv,
    by ten kandydat miał jakąkolwiek szansę.

    > Zapraszam do komentowania, krytykowania i do korzystania.

    Też zapraszam :-)