PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusjiRe: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-08-16 21:27:58
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    > Zgadza się, ponadto takie ograniczenie jest pewnym wyzwaniem
    > intelektualnym,
    > testem do rozwiązania. Jeżeli nie jest ono możliwe do wykonania, to jakim
    > trudnym zadaniem będzie skomponowanie oferty czy korespondencji biznesowej
    > czy
    > napisanie raportu, czy protokołu ze spotkania.

    Pogadajmy o wyzwaniach ludzi HR. Każda większa firma zatrudnia takiego
    HRowca, który wręcza nowemu pracownikowi z 10 formularzy do wypełniania.
    Jedyną częścią wspólną tych formularzy jest imię i nazwisko. I co ? Ano
    puste na formularzu. No to faktycznie jak HRowiec nie umie przygotować
    formularza wypełnionego udostępnonymi i powtarzanym danymi to co tu gadać o
    czytaniu cv większego niż 1 strona...