PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Mon, 16 Aug 2010 19:20:22 +0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A z czego ten szok wynika? Do wyboru dobrego pracownika nie zawsze
    > trzeba przeglądać wszystkie CV, a wówczas ograniczenie do tych mniej
    > absorbujących może być rozsądne.

    Zgadza się, ponadto takie ograniczenie jest pewnym wyzwaniem intelektualnym,
    testem do rozwiązania. Jeżeli nie jest ono możliwe do wykonania, to jakim
    trudnym zadaniem będzie skomponowanie oferty czy korespondencji biznesowej czy
    napisanie raportu, czy protokołu ze spotkania.

    http://jacekkotowski.blogspot.com/2010/08/jak-zmiesc
    ic-w-cv-12-lat-
    doswiadczenia.html