PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Date: Sun, 2 Jan 2005 22:11:52 +0100
    <cr3i64$qt7$1@news.dialog.net.pl> <cr3njh$18vr$1@mamut.aster.pl>
    <cr3q6b$7sq$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr454r$7ue$1@news.dialog.net.pl>
    <cr65ov$k1j$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr66sl$aqg$1@news.dialog.net.pl>
    <cr686u$25s$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr6c9j$e93$1@news.dialog.net.pl>
    <6...@a...com> <cr6hbr$hjk$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@a...com> <cr75vr$vl5$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@a...com> <cr93hi$5nq$1@news.dialog.net.pl>
    <cr9d2d$c0j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <7...@a...com>

    Użytkownik "MP" <e...@a...com> napisał w wiadomości
    news:758725788.20050102214947@address.com...
    > Immona,
    > W liście z 2 stycznia 2005 (19:03:40) można wyczytać:
    >
    > Widzisz, od 15 lat przyjmuję ludzi do pracy. Nie jest to dla mnie
    > zabawa, tylko najpoważniejszy i najbardziej niebezpieczny moment w
    > działalności całej firmy. To ludzie decydują o tym, czym jest firma i

    [cut]

    ok, ok. Tylko ze mi sie wydaje dziwnym Twoja surowosc w ocenianiu aplikacji
    w parze z lazeniem i doksztalcaniem ludnosci, jakie aplikacje lubisz :).
    Jesli masz taki system, ze oceniasz po tym a tym i sprawdza Ci sie on, a
    jednoczesnie chcesz, zeby sie aplikant domyslal, o co chodzi i z tego robisz
    czynnik oceny, to widze tu sprzecznosc. Chcesz sobie utrudnic rekrutacje
    piszac podpowiedzi ludziom "nie wiedzacym, co to jest B2B", zeby potem
    napisali wedlug Twojej instrukcji niekoniecznie z powodu swojego wlasnego
    domyslenia sie? :)

    > Tak, pewnie nie lubisz takich jak ja, co nikogo nie prowadzą za rękę,
    > dają pełną swobodę, pilnują żeby kształcenie polegało na przekazywaniu
    > wiedzy przez bardziej doświadczonych a problemy były regularnie
    > omawiane i wyjaśniane w gronie pracowników. Do tego jeszcze nikogo się

    Ups, wciskanie komus w usta slow nie wypowiedzianych. Ja pracuje w takim
    klimacie, jaki opisujesz i bardzo to lubie. Nie lubie natomiast nadmiernych
    formalizmow i skarzenia sie, ze na rekrutacje przychodza/przysylaja
    aplikacje idioci, bo to jest w wiekszosci skutek bledow rekrutujacego (juz
    na etapie konstrukcji ogloszenia i wyboru kanalu jego przekazania).

    > No cóż, zawsze bolałem nad tym, że podczas rekrutacji muszę kogoś
    > oceniać. Nie cierpię tego nawet wobec ludzi których znam dłużej. Więc
    > dobrze mi tak - sam zostałem tu oceniony. Przynajmniej widzę to z
    > drugiej strony :-).

    Czasem czlowiek na newsach wyjdzie nie tak, jak zamierzal. Mnie na przyklad
    ktos ocenil jako zarozumiala babe. :) Twoje rady byly czasem - to moje
    odczucie - pisane tonem "medrca przemawiajacego do nieswiadomych maluczkich,
    ktorych bedzie ocenial", a nie osoby po partnersku doradzajacej. Moge sie
    mylic i moze to wynikac z mojego wlasnego skrzywienia "antyhierarchicznego"
    :)

    I.