PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudżet domowy - kilka pytań › Re: Budżet domowy - kilka pytań
    From: "Piotr Henzler" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Budżet domowy - kilka pytań
    Date: Wed, 23 Aug 2006 12:26:41 +0000 (UTC)

    > 1. Czy prowadzisz w jakiejkolwiek formie (dokładna/pobieżna,
    > komputerowa/papierowa itd.) rozpiskę budżetu domowego
    > (taki rejestr przychodów, wydatków i ew. innych rzeczy) ?

    tak

    > 3. Jeśli tak, w jakiej formie? Czy np. wydatki na jedzenie
    > rozpisujesz na poszczególne pozycje/rachunki/dni/itp., czy tylko
    > masz jedną liczbę, do której je codziennie doliczasz?

    Jesli w jednym miesjcu kupuje dużo jedzienia, to wpuisuje tylko np. nazwę
    sklepu (wtedy wpada i żarcie, i kosmetyki, i inne hipermarketowe zakupy).
    Jesli jest tegho niewiele (warzywa na osiedlu np. - wpisuje dokładnie co
    kupiłem).
    Wszystkie wydatki wpisuję z podziałem na poszczególne dni.

    > 4. Jak rozpisujesz większe wydatki (np. pralka, telewizor,
    > komputer itp.)? Tzn. jakie "parametry" zapisujesz (np. cena,
    > nazwa, miejsce zakupu, data, może jakieś atrybuty egzemplarza,
    > jak numer seryjny) ?

    Wpisuję jak każdy inny zakup - data i rodzaj sprzętu. nic więcej

    > 5. Jak rozpisujesz wydatki stałe, np. prąd, woda, czynsz, internet?

    jw - bez różnicy

    > 6. Jeśli prowadzisz dokładną rozpiskę i opisujesz szczegółowo
    > każdą pozycję z każdego rachunku, to co się dzieje, gdy ktoś
    > z domowników np. zgubi rachunek, albo zapomni go wziąć?
    > Jak to wówczas zapisujesz?

    Nie wpisuję co do grosza, więc to nie problem.

    > 7. Czy stosujesz jakieś metody/narzędzia analityczne? Jakie?

    Nie

    Pozdrawiam
    mondragon