PracaGrupypl.praca.dyskusjeBogata Polska, biedna Szwecja › Re: Bogata Polska, biedna Szwecja
    From: "EDXER" <w...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bogata Polska, biedna Szwecja
    Date: Fri, 14 Nov 2003 22:39:53 +0100

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bp2i8u$ge4$1@korweta.task.gda.pl...

    > Większość doktoratów z medycyny to śmieci, bazujące na przetwarzaniu
    > danych statystycznych nic nie wnoszących. Nawet 5 zł na taki doktorat z
    > kasy państwa, to za dużo. A jeżeli ten doktorat był potrzebny, by
    > partyjny kacyk mógł zostac ordynatorem i mieć z tego synekurę,
    > korzystając z państwowego sprzętu robić prywatę - to już jest czyste
    > kurestwo.
    > Pzdr: Catbert

    Święta prawda .
    Patologii w medycynie polskiej jest od groma , a w systemie ubnezpieczeń
    jeszcze więcej.
    Standart świadczeń w ciągu kilku lat spadnie o ok. dalszych 25% - do czasu
    bankructwa szeregu szpitali i zrównoważenia wydatków <> nakładów. Chyba ,że
    ( co jest wątpliwe ) powstanie alternatywny do aktualnego system
    ubezpieczeń.

    Ale wracając do gł. nurtu to chcę powiedzieć że:
    1.W Germanii można już dostać na starcie teraz 3.500 Euro/miesiąc -docelowo
    5000.
    2.Po 1 maja 2004 praca w wielu krajach EU.
    Head hunters zaczęli nabór do UK i Irlandii- własnie jadę za 2 tyg na
    negocjacje.
    Wg mojej oceny ruszy ok. 10-15 % lek. spec. - znających płynnie języki.