PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-11-23 07:48:30
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 08:39, Piotr <p...@R...com> wrote:

    > Może nie dosłownie, ale są różne rodzaje marynarek - bardzo eleganckie i
    > takie, w których możesz iść na piwo. Można pod nie również założyć coś
    > jeszcze bardziej wyluzowanego niż koszula z kołnieżem... i to są właśnie
    > casual :)

    casual to raczej zwykly codzienny stroj. Co dla kogo jest zwyklym to
    rzecz gustu. Dla jednego bedzie to marynarka, dla drugiego dzinsy i t-
    shirt.

    Nie jestem tak rygorystycznie broniacy prywatnosci jak Jotte, ale, jak
    juz pisalem, na zmiane przeze mnie stylu ubierania firma musi sobie
    zasluzyc.

    --

    Pozdrawiam,

    glos