PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-11-23 08:37:49
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadbany acz nieformalny stroj rownie dobrze pelni te role. Tym
    > bardziej, ze rekrutacja dotyczy stanowiska stricte technicznego, a w
    > powszechnym stereotypie programista to i tak chudzielec okularnik w
    > wymietych dzinsach i brudnym swetrze ;) Swoja droga, dlaczego
    > chudzielec, skoro odzywia sie glownie pizza z cola i prowadzi siedzacy
    > tryb zycia?....

    Tak, i później zatrudnia się programistów, którzy myślą jedynie o
    maksymalizacji jakości tworzonego oprogramowania, kompletnie nie
    przejmując się aspektem biznesowym, czyli czy ta jakość to jeszcze
    inwestycja, czy już sztuka dla sztuki.

    Takich mi nie potrzeba.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com