PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2007-11-23 08:15:14
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to_be_interim pisze:
    > Ostatnio mój znajomy zdobył pracę właśnie dzięki temu, że nie ubrał się w
    > niebieską koszule (ale zrobił to tylko dlatego, że nie zdążył uprać innej).
    > Komuś się spodobało, że wykazał się odwagą itd. Ale to była branża PR, gdzie
    > ludzie są... hmm... inni.
    > W informatycznej wszyscy myślą bardziej pragmatycznie. Wydaje mi się, że biała
    > koszula nie zaszkodzi, a pomóc może... No chyba, że branżę zmieniasz. Zresztą
    > warto poodwiedzać trochę stron związanych z hr. Zdarzają się dobre opisy
    > rozmów kwalifikacyjnych od tej drugiej strony. Mogę podać kilka, jakbyś był
> [...]

    Hmm... w zasadzie nigdy nie chodziłem na rozmowy kwalifikacyjne w bialej
    koszuli - moim zdaniem jest zbyt elegancka i jednak w zaeznosci od
    koloru marynarki dobieram inny kolor koszuli, lub zakładam golf,
    szczegolnie jesli jest chlodniej. Jak do tej pory się sprawdza.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl