PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Date: Sat, 24 Sep 2005 05:05:29 +0200

    On 2005-09-24 01:20:04 +0200, "Koziorozec"
    <k...@T...pl> said:

    > Znaczy się ktoś kiedyś sobie usiadł i stwierdził, że zrobi innym
    > kuku, albo rozwiąże chociaż częściowo problem bezrobocia
    > i stworzył PIT-y, aby zrobić nam kuku i jeszcze zatrudnić do ich
    > weryfikacji ludzi, którzy nic nie robią :>>
    > Wredoty takie jedne :>>>

    Powody były inne, głupsze od wymienionych wyżej a do tego samo
    wykonanie zostało zmodyfikowane po drodze "w celu stworzenia mętnego
    środowiska dla swoich".

    > No teraz to mi tu zapachniało stokrotką! :DDD
    > No nie jest to aż taki problem. Naprawdę nie wymaga to aż tak
    > dużego wysiłku umysłowego.
    > Tak samo jak znajomość ortografii :> :D

    To JEST olbrzymi problem. Tylko urzędniczyna tego nie dostrzega. To
    nasz czas, nasze pieniądze a wasze obowiązki. Powoli polskie biurwy
    przerzucają na nas całą swoją robotę: biurwom skarbowym przelicz PITy,
    biurwom ZUSowskim ich idiotyczne papierki. A nie daj boże się pomylisz!
    Tylko biurwa ma prawo do mylenia się. Ty nie! Ale, żeby nie było ci za
    łatwo, biurwa gmatwa i mota przepisy, zapętla je, dodaje takie, które
    wzajemnie sobie przeczą BY MIEĆ PEŁNĄ WŁADZĘ!

    > He, he. Dlaczego wziąłeś przykład z branży obuwniczej? :DD
    > Nie słyszałam o takich przypadkach, o jakich piszesz powyżej,
    > ale dla mnie normalne jest, że buty, sukienka o numer większe,
    > to więcej materiału, a więc wyższa cena.

    Że nie wiesz o tym, to tylko świadczy o Twojej niewiedzy. Np. ciuchy
    powyżej 140 cm są opodatkowane wyższą stawką, stąd kupujemy spodnie dla
    córki na 1.60 m wzrostu z metką 1.40... Tak to mądry Polak nie daje się
    wrednej biurwie ograbiać...

    > He, he i znowu ten obuwniczy :> :D
    > Oczywiście, lepsza jest 'wolna amerykanka', zlikwidujmy sanepidy,
    > kontrole skarbowe, PIP-y i inne takie. Przedsiębiorca będzie miał
    > wtedy 'luz, blues, a budżet same dziury'.

    A wolna amerykanka w wykonaniu przekupnych biurw, to sam mniód, prawda?
    Każda kolejna kontrola wyciąga brudne, urzędnicze łapsko po łapówkę i
    to jest w porządku. To jest cywilizacja. Przeciwieństwem jest ...co wg
    Ciebie?

    > Pamiętaj, że kontrole mogą być narzędziem do walką
    > z konkurencją :DD

    Kontrole SĄ narzędziem do walki z przedsiębiorcami. Politycy lubią
    głupich, ciemnych i niezaradnych, bo tacy są posłusznymi klientami
    urzędów. I starają się narodek w tym stanie utrzymać. Sądząc po ilości
    bezrobotnych i ilości klientów opieki społecznej - mają sukcesy.

    > Ja proponuję: odciąć urzędników od internetu! :>
    > Skończą się rozmowy na gadu-gadu podczas pracy! :D

    Ja proponuję: odciąć urzędników od budżetu - niech pozdychają z głodu
    lub wyemigrują do Korei Północnej. Wiesz co to cała obsada Urzędu
    Skarbowego na dnie Bałtyku? Ja też nie wiem, ale warto spróbować!

    camel[OT]