PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlkohol w pracy › Re: Alkohol w pracy
  • Data: 2005-08-14 15:40:41
    Temat: Re: Alkohol w pracy
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-08-2005 o 13:30:56 etylowy <e...@N...pl> napisał:

    > Sorry że się wtrącam w dyskusję, ale już nie mogę słuchać takiego
    > bredzenia...

    > Może to Ty jesteś tymże elektronikiem i jakoś się musisz bronić?

    Kto nie z nami, ten pijak? I może jeszcze złodziej, bo każdy pijak to
    złodziej?

    > To może praca jest szkodliwa? Samochody też są dla ludzi

    Alkohol też. Azaliż tylko dla grzesznikw stworzył Pan Bóg rzeczy smaczne?

    > a ginie taka ilość m.in. ze względu na alkohol.

    Nie. Ze względu na nierozsądne zachowanie uczestników ruchu i czasem z
    powodów awarii technicznych.
    Nierozsądne zachowanie to m.in. : przekraczanie bezpiecznej (bez związku z
    legalną) prędkością, nadmiernie ryzykowne manewry, działanie pod
    nadmiernym i nieświadomym wpływem alkoholu.

    > Swoją drogą, jak mi ktoś by pił w pracy to mógłbym conajwyżej dać mu
    > szansę po rozmowie, ale przymykać oczy bo "to jest pan Gieniu, kuzyn
    > córki brata teścia" i poza tym wyrabia normę jak każdy.

    Wszystko zależy: ile pije, jak często przekracza rozsądne granice, od jak
    dawna pracuje. Zależy. A uzywanie to nie samo co nadużywanie.

    Ogólnie - ja mówię o 25 milionach ludzi używających alkoholu, a nie
    wyłacznie o alkoholikach.

    btw: na ochłodę w upał zimne piwo, a woda jest dobra dla żab.