PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlkohol w pracy › Re: Alkohol w pracy
  • Data: 2005-08-15 18:15:03
    Temat: Re: Alkohol w pracy
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "etylowy" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:ddna6s$op6$1@inews.gazeta.pl...

    > To może praca jest szkodliwa? Samochody też są dla ludzi, a ginie taka
    > ilość m.in. ze względu na alkohol. Swoją drogą, jak mi ktoś by pił w pracy
    > to mógłbym conajwyżej dać mu szansę po rozmowie, ale przymykać oczy bo "to
    > jest pan Gieniu, kuzyn córki brata teścia" i poza tym wyrabia normę jak
    > każdy. Sorry, jak już pije to wolę płacić za niego z podatków niż
    > utrzymywać na zwolnieniu w firmie.

    To zalezy od rozmiarow picia i rodzaju firmy. W branzach kreatywnych
    zdarzaja sie firmy o takiej kulturze firmowej, ze to samo kierownictwo
    zamawia piwo. Ale zawsze, gdy sie z tym spotykalam, chodzilo o stan lekkiego
    rauszu, w ktory wprawialy sie osoby nie majace kontaktu z klientem ani nie
    robiace czegos, co po zepsuciu byloby nie do naprawienia lub wyrzadziloby
    wielkie szkody - np. bawiace sie grafika. Natomiast doprowadzanie sie do
    stanu uchlania do nieprzytomnosci i utraty kontroli nad soba to cos, co
    zawsze powoduje w najlepszym przypadku totalna nieproduktywnosc, a Andrzej
    mowi wlasnie o przypadku wyraznego naduzywania alkoholu do poziomu utraty
    kontaktu z otoczeniem. Obrona tego w wykonaniu niektorych czlonkow grupy
    jest niesmaczna.

    I.