PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdmin Linux - ile placa › Re: Admin Linux - ile placa
  • Data: 2010-12-27 14:28:23
    Temat: Re: Admin Linux - ile placa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl pisze:
> [...]
    > idiotycznych pytan z cykly "co to jest Active Directory" bo waidomo, ze
    > wyszedl by na barana. Wiec ja osobiscie uwazam, ze jesli ktos planuje
    > kariere na serio, to zadna godzina przeznaczona na robienie certyfikacji a
    > do tego poznawiania jakiejs technologii doglebnie, nie jest zmarnowana i na
    > pewno wczesniej czy pozniej sie zwroci. Szczegolnie, ze sporo certyfikacji
    > nie kosztuje duzo. Ksiazki + oplaty za egzaminy na pewno mozna sfinansowac
    > samodzilnie a jesli dzieki temu dostanie sie lepsza prace, to zwroci sie

    Certyfikat wydany 2 lata temu, jeśli ktoś nie pracował w zawodzie znaczy
    tyle co nic. Jeśli natomiast pracował na stanowisku, na którym była dana
    wiedza potrzebna, to ją ma niezależnie od certyfikatu. Ogólnie - te
    certyfikaty to jest wyciąganie pieniędzy od naiwnych i tyle.

    > Wracajac do watku glownego. Oferta pracy dla admina za 4000 zl. Jesli
    > znajdziesz oferte pracy gdzie bedzie wymagana jakas certyfikacja (np.
    > RedHat) to na pewno bedzie to i powazna firma, i powazna oferta i
    > prawdopodobnie bedzie to szlo w parze z wynagrodzeniem.

    W firmach w których patrzą na certyfikaty raczej nie powinien liczyć na
    pensję zbyt wysoką (przynajmniej w Polsce). Tu im więcej zatrudniający
    wymyśla co powinien umieć przyszły pracownik, tym mniej płaci.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl