PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdmin Linux - ile placa › Re: Admin Linux - ile placa
  • Data: 2010-12-30 10:24:15
    Temat: Re: Admin Linux - ile placa
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie spotkalem sie jeszcze z sytuacja gdzie rekrutuje tylko HR!
    > Zawsze na wszystkich rozmowach byl ktos kto bedzie przyszlym
    > wspolpracownikiem badz Line Managerem/ bezposrednim przelozonym.
    > najlepiej w pierwszych 2 etapach a pozniej HR moze weryfikowac portret
    > psychologiczny itp warunki zatrudnienia.
    > No i moze jeszcze pierwszy etap czyli sortowanie cv i wstepny przesiew
    > kandydatow.

    W UK jest nieco inaczej. Tutaj wiekszosc przesiebiorstw zglasza
    zapotrzebowanie na pracownikow do agencji rekrutacyjnych. Tamci zajmuja sie
    oglaszaniem, kontaktem z kandydatami (zazwyczaj maja sporo kontaktow w bazie
    danych i znaja czesc z nich z poprzednich zlecen) i podsylaja powiedzmy
    kilku na rozmowe z IT Managerem (wczesniej wysylaja CV, referancje itd).
    Wiec do IT Managera trafia kilka osob rekomendowanych przez HeadHunterow.
    Wiec sama rozmowa jest zazwyczaj na odpowiednim poziomie. I wlasnie tutaj
    przydaja sie certyfikaty. Jesli IT Manager dostaje CV kandydata i jest tam
    kilka informacji o poprzednich stanowiskach, jakies referencje i jakies
    certyfikacje, to na pewno chetnie sie spotka z takim czlowiekiem. A cala
    reszta to juz zalezy.

    > Co do certyfikatow...
    > mysle ze nie jest jednak tak latwo je zdac, troche sie trzeba pouczyc,
    > a wiedza na pewno nie idzie w las.
    > pozatym pokazuje to ze potrafisz przyswoic wiedze w krotkim czasie, i
    > zdobywac cele (a nie slomiany zapal).

    Racja - nie ma lekko. Mi brakuje jeden egzamin do MCSE i oblalem juz 3 razy
    :) Mimo, ze niby nie taki trudny (pech - te testy mnie wykoncza) ....

    > "Informatyka" to dziedzina skladajaca sie z okolo 1500 specjalizacji
    > (tak to kiedys RP okreslila, ale ja osobiscie mysle ze jest to o wiele
    > wiecej).

    Imponujace - skad Ty to wziales ?? :)