PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdmin Linux - ile placa › Re: Admin Linux - ile placa
  • Data: 2010-12-30 10:04:02
    Temat: Re: Admin Linux - ile placa
    Od: wasylni <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    troche OT :-)

    nie spotkalem sie jeszcze z sytuacja gdzie rekrutuje tylko HR!
    Zawsze na wszystkich rozmowach byl ktos kto bedzie przyszlym
    wspolpracownikiem badz Line Managerem/ bezposrednim przelozonym.
    najlepiej w pierwszych 2 etapach a pozniej HR moze weryfikowac portret
    psychologiczny itp warunki zatrudnienia.
    No i moze jeszcze pierwszy etap czyli sortowanie cv i wstepny przesiew
    kandydatow.

    Co do certyfikatow...
    mysle ze nie jest jednak tak latwo je zdac, troche sie trzeba pouczyc,
    a wiedza na pewno nie idzie w las.
    pozatym pokazuje to ze potrafisz przyswoic wiedze w krotkim czasie, i
    zdobywac cele (a nie slomiany zapal).

    Jezeli chodzi o uczonych ludzi ktorzy nie potrafia skretki zakrecic ..
    nie wiem skad bierze sie potrzeba obrazania ludzi ktorzy nie sa tacy
    jak TY. Nauka na tym polega ze sie specjalizujesz w pewnej dzidzinie i
    wiesz o niej wszystko po to aby dobrze uczyc tego innych albo doradzac
    w tej konkretnej dziedzinie. co z tego ze programista nie potrafi piec
    chleba, albo sieciowiec (ktory potrafi skretke zakrecic) nie wie jak
    zmienic cos banalnie prostego w czyims prostym kodzie...

    "Informatyka" to dziedzina skladajaca sie z okolo 1500 specjalizacji
    (tak to kiedys RP okreslila, ale ja osobiscie mysle ze jest to o wiele
    wiecej).

    pozdrawiam
    Marcin