PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz...Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-05 00:15:39
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kira napisał:

    > No, mi akurat kierowca ni cholery nie jest potrzebny... :]
    >
    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze w wiekszosci przypadkow ci
    > kierowcy byliby "bo taki wymog" i zajmowali sie de facto roznym
    > 'przynies-podaj-pozamiataj'?
    Pytałaś o zatrudnienie dla ludzi pozbawionych inicjatywy
    a co jest prostszego, niż "przynieś, wynieś, zawieź"?
    Zauważ, że taki pracownik może się wciągnąć i awansować
    wykonując w razie potrzeby poważniejsze rzeczy - lepsze
    to niż siedzenie w domu.

    Bo samochod firmowy to sie nie tylko
    > dla prezesa bierze. Glownie dla handlowcow i innych takich, co
    > musza troche pojezdzic. A handlowcowi ten kierowca psu na bude
    To zamiast Passata trzeba mu Vento kupić, a wtedy ten
    samochód będzie "genetycznie" dostawczy czyli firmowy.

    > Pomysl moglby wejsc w zycie co najwyzej faktycznie przy autkach
    > dla kierownictwa wyzszego szczebla.
    Tak próbowałem zgadnąć, ilu w Polsce jest prezesów, ale
    nie ogarnę...

    > Zdaje sie, ze niemcy juz docenili naszych stolarzy,
    Ale nie jest to rozwiązanie systemowe i nic nie daje
    Polsce

    J.

    --
    Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
    bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.