PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 12:16:06
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Sep 2005 12:56:43 +0200, Kira napisał(a):

    > Niektorzy pewnie tak, ale tez samymi urlopami niczego nie
    > rozwiazesz. Ci o ktorych tu mowisz spokojnie przyjeliby tez
    > z otwartymi ramionami aktualne etaty na aktualnych warunkach.

    Ale pracodawcy nie maja ochoty ich zatrudnic w obowiazujacych
    rozwiazaniach KP - i chodzi o to, a nie o checi pracownikow.

    > A nie wiem jak to teraz jest, liczy sie umowa czy kwota jaka dostawales
    > i z na jaka masz papierki?

    DG musi trwac iles czasu i trzeba calkiem zlikwidowac, zeby miec prawo do
    zasilku. Umowy zlecenie o ile sie orientuje nie daja prawa do zasilku
    niezaleznie od czasu ich trwania i wysokosci pobranych kwot - chyba, ze
    cos sie zmienilo bo nie sledze zmian.