PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 13:40:58
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-09-2005 o 15:32:55 camel <g...@f...gotdns.com> napisał:

    > Czyli dopuszczasz myśl, że pojawi się jakiś Gitlier czy inny Gie...ych i
    > poprowadzi te "martwiące się tylko o siebie" rzesze na enklawy bogactwa?

    Zabrać bogatym i dać biednym, bo przyjdzie Giertych i zabierze bogatym i
    da biednym? :D
    Daj się leczyć - ze schematycznego myślenia, na początek.

    > Z widłami, cepami i z czym kto tam ma? A gdy Tobie przydarzy się
    > bankructwo (prawdziwe, nie takie "polskie" z kontami na Jersey) i
    > znajdziesz się w biedzie, to reszta społeczeństwa też powie: to
    > człowiek... niech martwi się teraz sam o siebie.

    No właśnie o to chodzi.

    > Bo ja po to jestem członkiem organizmu państwowego

    Ja za to jestem sobiepanem. A państwo muszę utrzymywać pod przymusem.

    > za moje słone podatki) coś dla mnie zrobił, gdy przyjdzie taka potrzeba
    > - upadek naszego kraju objawia się w tym, że nie robi. Policja mnie nie
    > chroni, sądy sądzą niezgodnie z prawem i mają to prawo "w poważaniu",
    > zresztą samo prawo skonstruowane jest przez lobby na użytek własny i na
    > pohybel i szkodę reszcie...

    No to proponujesz ograniczenie czy rozszerzenie działalności państwa?
    Zdecyduj się.

    > Staaary! Ja oddaję ponad połowę (sporo ponad) zarobionych przeze mnie w
    > pocie czoła pieniędzy na tę bandę darmozjadów (politycy i urzędnicy) a
    > efekty jak zwykle są wspaniałe: nowe pomniki i obchody, msze i
    > konferencje, IPNy i TVP...i dziurawe drogi.

    Ciekawy dobór krytykowanych wydatków. Już niemal wszystko jasne.