PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 12:37:48
    Temat: Re: A teraz...
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-09-04 07:50:10 +0200, nbs <n...@g...pl> said:

    > Popatrz na sytuacje na rynku pracy. Ludzie sami wybieraja kontrakty
    > gdzie tylko sie da. Jeszcze troche a etat stanie sie reliktem
    > przeszlosci, glownie z powodu "robienia pracownikom dobrze" na sile.

    Raczej głównie z powodu "robienia pracodawcom dobrze" -> furtki
    podatkowe, ułatwienia, obniżenia CIT, dopłaty, pomoc publiczna i co tam
    jeszcze a zatrudnienie nie wzrasta. Dlaczego? Bo jak mi dadzą bez
    zobowiązań parę baniek licząc naiwnie, że kogoś tam na służbę
    przyjmę... a ja kupię nowy jacht i na Bahama! A te parę baniek skąd?
    Ano z podatku VAT zgrabionego od tych maluczkich :) To się nazywa
    wtórna redystrybucja jak jasny gwint. I wcale nie socjalistyczna a więc
    prawomyślna :))))

    > A liczba dni? Jednym wystarczy 5 innym 25. Moze by tak dac ludziom
    > mozliwosc wyboru?

    Wybacz: kosmiczna bzdura. W tym wypadku sterroryzowani pracownicy
    hipermarketów saodzielnie, masowo i dobrowolnie wybieraliby zero dni
    urlopu.

    pozdrawiam
    camel